Consultanta
Agile

Procesul in patru pasi prin care obtii atat rezultate rapide, cat si pe termen lung, plus cresterea performantei echipei, in initiativele Agile.

Consultanta in proiecte Agile
curs project management

Consultanta Agile

Procesul in patru pasi prin care obtii atat rezultate rapide, cat si pe termen lung, plus cresterea performantei echipei, in initiativele Agile.

Alege cel mai scurt drum catre succesul proiectelor tale! Asigura imbunatatirea continua a livrarii proiectelor si a crearii de noi produse, prin trecerea la Agile sau rezolvarea rapida a provocarilor cu care te confrunti in folosirea acestui mod de lucru.

Consultanta Agile in initiativele tale

Lucram alaturi de sponsor si ghidam echipele pentru a obtine rapid rezultate asteptate in modul de lucru Agile

Manager/Sponsor

Recastigi controlul proiectelor si al timpului tau si maximizezi rezultatele obtinute folosind Agile. Imbunatatim comunicarea si organizarea la nivelul intregii echipe.
Mai mult
1. OBTII REZULTATE: Creionam impreuna planul de actiuni si ghidez implementarea lui pas cu pas.

2. CASTIGI TIMP: Te ajut sa determini cat timp trebuie sa acorzi si ce actiuni sunt necesare din partea ta in fiecare tip de proiect, astfel incat sa poti finaliza mai multe proiecte sau sa obtii timp suplimentar pentru activitatile operationale sau cresterea afacerii.

3. DETII CONTROLUL: Ai permanent o imagine completa, la zi, a proiectelor din portofoliul tau. Stabilim etapele intermediare de progres, in care trebuie sa iei decizii cheie pentru adaptare sau redresare, pentru ca echipa de proiect sa avanseze intr-un ritm sustinut.

Project Manager / Product Owner / Scrum Master

Primesti tot ce ai nevoie pentru a gestiona eficient proiectele Agile. Lucram impreuna pentru a rezolva rapid provocarile cu care te confrunti si pentru a accelera rezultatele asteptate.

Mai mult
1. PRIMESTI CUNOSTINTE, INSTRUMENTE, TEHNICI SI SCURTATURI care te ajuta sa planifici si sa derulezi fiecare etapa din proiect in modul de lucru Agile.

2. STABILIM UN PLAN CLAR DE ACTIUNI care iti permite sa lucrezi mai organizat, sa te adaptezi la schimbare, sa adresezi rapid problemele inerente si sa comunici mai bine cu toti cei implicati in proiect.

3. IMPLEMENTEZI PLANUL DE ACTIUNI cu suportul necesar pentru a depasi blocajele si problemele care apar pe parcurs. Mentii ritmul proiectului si obtii obiceiuri sanatoase pe care sa le aplici in fiecare initiativa Agile.

Membru al echipei

Intelegi ce se asteapta de la tine in modul de lucru Agile si cum sa comunici eficient cand intampini probleme pentru a primi la timp resursele necesare depasirii lor.

Mai mult
1. CONTRIBUI LA LUAREA DECIZIILOR legate de elaborarea planului de proiect si a modului de implementare prin definirea, planificarea si estimarea realista a activitatilor de care esti responsabil.

2. STII CLAR CE AI DE FACUT, pentru ca ai o intelegere clara a modului de lucru Agile, a obiectivelor proiectului, actiunilor necesare si a motivelor din spatele solicitarilor pe care le primesti.

3. PRIMESTI SUPORT pentru identificarea si rezolvarea problemelor si blocajelor care apar pe parcursul desfasurarii proiectului.

Dintre echipele cu care am avut ocazia sa lucrez

Ghidez echipele de proiect pe drumul cel mai scurt catre succes.
Sunt Ciprian Cucu, consultant si expert in managementul de proiecte si Agile Delivery.

Din 2006, coordonez proiecte cross-functionale si ofer consultanta in managementul de proiecte antreprenorilor si companiilor (multinationale) din IT, productie, financiar si servicii profesionale (business services).

Ce ma recomanda

17+ ani in proiecte

9+ ani in initiative agile

echipe de 7-100+ persoane

bugete de 5k-22 mil. Euro

Ciprian Cucu, consultant si expert in managementul de proiecte si modul de lucru Scrum Agile.

Programul de consultanta Agile

PASUL 1

Analiza situatiei actuale

Consultanta in<br />
management de proiecte - pasul 1 – analiza situatiei actuale

DE CE:

Pentru a afla de ce nu obtii rezultatele asteptate si care sunt schimbarile cu care trebuie sa incepi.

CUM:

Identificam impreuna problemele si aspectele care nu functioneaza acum in proiecte. Pe baza informatiilor obtinute si a prioritatilor tale, stabilim cu exactitate actiunile necesare pentru a imbunatati lucrurile.

CE OBTII:

Planul de actiuni pe termen lung pentru a adresa problemele actuale si a obtine constant rezultate folosind Agile.

PASUL 2

Transferul de cunostinte Agile

Consultanta in management de proiecte - pasul 2 – curs management de proiecte

DE CE:

Pentru a acoperi decalajul intre cunostintele existente si cele necesare pentru a livra rezultate rapid si eficient folosind Agile.

CUM:

Alegem cea mai buna modalitate pentru a transfera si a pregati punerea in practica a cunostintelor necesare la nivelul echipei de management, project managerului, product owner-ului, scrum master-ului si echipei.

CE OBTII:

Cunostinte, instrumente, tehnici si scurtaturi necesare pentru punerea in practica a planului de actiuni si livrarea initiativelor folosind Agile.

PASUL 3

Suport pentru implementarea / imbunatatirea modului de lucru Agile

Consultanta in management de proiecte - pasul 3 – suport pentru planificarea proiectului

DE CE:

Pentru a scurta timpul necesar punerii in aplicare a cunostintelor dobandite.

CUM:

Prin oferirea de suport activ pe durata primelor sprinturi si de asistenta in implementarea si adaptarea procesului conform nevoilor echipei.

CE OBTII:

Noul mod de lucru al echipei si suport in implementarea si adoptia lui.

PASUL 4

Sesiuni de lucru recurente

Consultanta in<br />
management de proiecte - pasul 4 – sesiuni de lucru recurente

DE CE:

Pentru a obtine rezultate rapid si a asigura adoptia obiceiurilor necesare mentinerii ritmului pe termen lung.

CUM:

Prin sesiuni de lucru saptamanale cu echipa, pentru a asigura suportul necesar ajustarii la schimbare si progresul de la un sprint la altul.

CE OBTII:

Proiecte si initiative Agile care merg ca pe roate.

Programul de consultanta Agile

Este un proces format din patru pasi succesivi care pot fi adaptati si personalizati usor, pentru a raspunde cel mai bine specificului activitatii tale, prioritatilor si problemelor identificate, folosind modul de lucru Agile.

Consultanta in management de proiecte - pasul 1 – analiza situatiei actuale

Pasul 1 – Analiza Situatiei Actuale

DE CE:

Pentru a afla de ce nu obtii rezultatele asteptate si care sunt schimbarile cu care trebuie sa incepi.

CUM:

Identificam impreuna problemele si aspectele care nu functioneaza acum in proiecte. Pe baza informatiilor obtinute si a prioritatilor tale, stabilim cu exactitate actiunile necesare pentru a imbunatati lucrurile.

CE OBTII:

Planul de actiuni pe termen lung pentru a adresa problemele actuale si a obtine constant rezultate folosind Agile.

Pasul 2 – Transferul de cunostinte Agile

DE CE:

Pentru a acoperi decalajul intre cunostintele existente si cele necesare pentru a livra rezultate rapid si eficient folosind Agile.

CUM:

Alegem cea mai buna modalitate pentru a transfera si a pregati punerea in practica a cunostintelor necesare la nivelul echipei de management, project managerului, product owner-ului, scrum master-ului si echipei.

CE OBTII:

Cunostinte, instrumente, tehnici si scurtaturi necesare pentru punerea in practica a planului de actiuni si livrarea initiativelor folosind Agile.

Consultanta in management de proiecte - pasul 2 – curs management de proiecte
Consultanta in management de proiecte - pasul 3 – suport pentru planificarea proiectului

Pasul 3 – Suport pentru implementarea / imbunatatirea modului de lucru Agile

DE CE:

Pentru a scurta timpul necesar punerii in aplicare a cunostintelor dobandite.

CUM:

Prin oferirea de suport activ pe durata primelor sprinturi si de asistenta in implementarea si adaptarea procesului conform nevoilor echipei.

CE OBTII:

Noul mod de lucru al echipei si suport in implementarea si adoptia lui.

Pasul 4 – Sesiuni de lucru recurente

DE CE:

Pentru a obtine rezultate rapid si a asigura adoptia obiceiurilor necesare mentinerii ritmului pe termen lung.

CUM:

Prin sesiuni de lucru saptamanale cu echipa, pentru a asigura suportul necesar ajustarii la schimbare si progresul de la un sprint la altul.

Suport pentru comunicarea eficienta cu stakeholderii cheie, pentru a rezolva probleme aflate in afara sferei de influenta a echipei.

CE OBTII:

Proiecte si initiative Agile care merg ca pe roate.

Consultanta in management de proiecte - pasul 4 – sesiuni de lucru recurente
Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!