Consultanta in
Management de proiecte
Foloseste modul de lucru prin care obtii rezultatele asteptate in timpul si bugetul alocat.
- Redresarea proiectelor cu probleme
- Imbunatatirea modului de lucru si a performantei echipelor
- Cresterea performantei portofoliului de proiecte
- Consultanta pentru proiecte strategice si transformare
Consultanta in Management de Proiecte
Foloseste modul de lucru prin care obtii rezultatele asteptate in timpul si bugetul alocat.
- Redresarea proiectelor cu probleme
- Imbunatatirea modului de lucru si a performantei echipelor
- Cresterea performantei portofoliului de proiecte
- Consultanta pentru proiecte strategice si transformare
Preia controlul asupra proiectelor tale! E momentul sa scapi de lista interminabila de probleme si sa pornesti pe drumul cel mai scurt catre succes.
Consultanta in management de proiecte
Lucram alaturi de sponsor si ghidam project managerii si echipele de proiect pentru a obtine rezultate mai rapid si mai usor
Manager/Sponsor
Mai mult
1. OBTII REZULTATE: Creionam impreuna planul de actiuni si ghidez implementarea lui pas cu pas.
2. CASTIGI TIMP: Te ajut sa determini cat timp trebuie sa acorzi si ce actiuni sunt necesare din partea ta in fiecare tip de proiect, astfel incat sa poti finaliza mai multe proiecte sau sa obtii timp suplimentar pentru activitatile operationale sau cresterea afacerii
3. DETII CONTROLUL: Ai permanent o imagine completa, la zi, a proiectelor din portofoliul tau. Stabilim etapele intermediare de progres, in care trebuie sa iei decizii cheie pentru adaptare sau redresare, pentru ca PM-ul si echipa de proiect sa avanseze intr-un ritm sustinut.
Project Manager
Primesti tot ce ai nevoie pentru a gestiona proiectul eficient si lucram impreuna pentru a duce la bun sfarsit planul de actiune.
Mai mult
1. PRIMESTI CUNOSTINTE, INSTRUMENTE, TEHNICI SI SCURTATURI care te ajuta sa planifici si sa derulezi fiecare etapa din proiect.
2. STABILIM UN PLAN CLAR DE ACTIUNI care iti permite sa lucrezi mai organizat, sa te adaptezi din mers la schimbarile inerente si sa comunici mai bine cu sponsorul si membrii echipei.
3. IMPLEMENTEZI PLANUL DE ACTIUNI cu suportul necesar pentru a depasi blocajele si problemele care apar pe parcurs. Mentii ritmul proiectului si obtii obiceiuri sanatoase pe care sa le aplici in fiecare initiativa.
Membru al echipei
Te ajuta sa intelegi ce se asteapta de la tine, sa comunici eficient cand intampini probleme si sa primesti la timp resursele necesare depasirii obstacolelor.
Mai mult
1. CONTRIBUI LA LUAREA DECIZIILOR legate de elaborarea planului de proiect si a modului de implementare prin definirea, planificarea si estimarea realista a activitatilor de care esti responsabil.
2. STII CLAR CE AI DE FACUT, pentru ca ai o intelegere clara a a obiectivelor proiectului, actiunilor necesare si a motivelor din spatele solicitarilor pe care le primesti.
3. PRIMESTI SUPORT pentru identificarea si rezolvarea problemelor si blocajelor care apar pe parcursul desfasurarii proiectului.
Dintre echipele cu care am avut ocazia sa lucrez
Ghidez echipele de proiect pe drumul cel mai scurt catre succes.
Sunt Ciprian Cucu, consultant si expert in managementul de proiecte si Agile Delivery.
Din 2006, coordonez proiecte cross-functionale si ofer consultanta in managementul de proiecte antreprenorilor si companiilor (multinationale) din IT, productie, financiar si servicii profesionale (business services).
Ce ma recomanda
17+ ani in proiecte
9+ ani in initiative agile
echipe de 7-100+ persoane
bugete de 5k-22 mil. Euro
Programul de consultanta in Management de Proiecte
PASUL 1
Analiza situatiei actuale
DE CE:
Pentru a afla de ce nu obtii rezultatele asteptate si care sunt schimbarile cu care trebuie sa incepi.
CUM:
Identificam impreuna problemele si aspectele care nu functioneaza acum in proiecte. Pe baza informatiilor obtinute si a prioritatilor tale, stabilim cu exactitate actiunile necesare pentru a imbunatati lucrurile.
CE OBTII:
Planul de actiuni pe termen lung pentru trecerea de stilul pompieristic la un mod de lucru profesionist in proiecte.
PASUL 2
Transferul de cunostinte
DE CE:
Pentru a acoperi decalajul intre cunostintele existente si cele necesare pentru a livra rezultate rapid si eficient.
CUM:
Alegem cea mai buna modalitate pentru a transfera si a pregati punerea in practica a cunostintelor necesare la nivel de sponsor, project manager si echipa.
CE OBTII:
Cunostinte, instrumente, tehnici si scurtaturi necesare pentru a pune in practica planul de actiuni stabilit anterior.
Suport pentru planificarea proiectului
DE CE:
Pentru a scurta timpul necesar punerii in aplicare a cunostintelor dobandite.
CUM:
Impreuna cu membrii cheie ai echipei de proiect, facem planificarea si organizarea proiectului, pentru un start in forta si un traseu clar de urmat.
CE OBTII:
Modul de organizare a proiectului si planul de proiect detaliat de actiuni.
Sesiuni de lucru recurente
DE CE:
Pentru a obtine rezultate rapid, de la o saptamana la alta si obiceiurile necesare pentru mentinerea ritmului pe termen lung.
CUM:
Prin sesiuni de lucru saptamanale cu echipa de proiect, monitorizarea implementarii si ajustarea planului de actiuni pentru a raspunde schimbarilor, riscurilor si problemelor aparute pe parcurs.
Suport pentru alcatuirea rapoartelor si comunicarea eficienta cu stakeholderii cheie.
CE OBTII:
Proiecte care merg ca pe roate.
Programul de consultanta in Management de Proiecte
Este un proces format din patru pasi succesivi care pot fi adaptati si personalizati usor, pentru a raspunde cel mai bine specificului activitatii tale, prioritatilor si problemelor identificate.
Pasul 1 – Analiza Situatiei Actuale
DE CE:
Pentru a afla de ce nu obtii rezultatele asteptate si care sunt schimbarile cu care trebuie sa incepi.
CUM:
Identificam impreuna problemele si aspectele care nu functioneaza acum in proiecte. Pe baza informatiilor obtinute si a prioritatilor tale, stabilim cu exactitate actiunile necesare pentru a imbunatati lucrurile.
CE OBTII:
Planul de actiuni pe termen lung pentru trecerea de stilul pompieristic la un mod de lucru profesionist in proiecte.
Pasul 2 – Transferul de cunostinte
DE CE:
Pentru a acoperi decalajul intre cunostintele existente si cele necesare pentru a livra rezultate rapid si eficient.
CUM:
Alegem cea mai buna modalitate pentru a transfera si a pregati punerea in practica a cunostintelor necesare la nivel de sponsor, project manager si echipa.
CE OBTII:
Cunostinte, instrumente, tehnici si scurtaturi necesare pentru a pune in practica planul de actiuni stabilit anterior.
Pasul 3 – Suport pentru planificarea proiectului
DE CE:
Pentru a scurta timpul necesar punerii in aplicare a cunostintelor dobandite.
CUM:
Impreuna cu membrii cheie ai echipei de proiect, facem planificarea si organizarea proiectului, pentru un start in forta si un traseu clar de urmat.
CE OBTII:
Modul de organizare a proiectului si planul de proiect detaliat de actiuni.
Pasul 4 – Sesiuni de lucru recurente
DE CE:
Pentru a obtine rezultate rapid, de la o saptamana la alta si obiceiurile necesare pentru mentinerea ritmului pe termen lung.
CUM:
Prin sesiuni de lucru saptamanale cu echipa de proiect, monitorizarea implementarii si ajustarea planului de actiuni pentru a raspunde schimbarilor, riscurilor si problemelor aparute pe parcurs.
Suport pentru alcatuirea rapoartelor si comunicarea eficienta cu stakeholderii cheie.
CE OBTII:
Proiecte care merg ca pe roate.