Saptamana trecuta, pe durata unui curs de PMP Exam Preparation, am dat un exemplu de  stakeholder management strategy, asa ca m-am gandit sa impartasesc acest lucru.

Pentru inceput, cateva definitii pentru a intelege despre ce este vorba:

Stakeholderi

Din perspectiva proiectului, ei reprezinta indivizi sau organizatii implicate activ in proiect sau al caror interes poate fi afectat pozitiv sau negativ de implementarea proiectului.

Stakeholders management strategy

Defineste o abordare ce creste suportul si minimizeaza impactul negativ al stakeholderi-lor asupra proiectului.

Stakeholder Analysis Matrix

Este un document in care surprindem aspecte relevante despre stakeholderii cheie cum ar fi:

  • interesul pe care stakeholderii il au pentru proiect,
  • impactul/influenta pe care care acestia o au si strategii potentiale pentru a-i “castiga” de partea noastra si pentru a evita obstacolele sau “betele in roate”.

Iata si exemplu edificator pe care l-am gasit intr-o reclama.

Subtitrarea clipului:
– Are internet pe telefon (2 click-uri);
– Afla ce pasiuni are interlocutorul;
– Cumpara o casca de protectie pentru a avea subiect comun de discutie;
– Succesul este de partea lui, discutia se leaga armonios. (sau cel putin asa lasa reclama de inteles)

Mie mi se pare edificator, insa … fiecare cu experientele sale!

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!