Saptamana trecuta, pe durata unui curs de PMP Exam Preparation, am dat un exemplu de  stakeholder management strategy, asa ca m-am gandit sa impartasesc acest lucru.

Pentru inceput, cateva definitii pentru a intelege despre ce este vorba:

Stakeholderi

Din perspectiva proiectului, ei reprezinta indivizi sau organizatii implicate activ in proiect sau al caror interes poate fi afectat pozitiv sau negativ de implementarea proiectului.

Stakeholders management strategy

Defineste o abordare ce creste suportul si minimizeaza impactul negativ al stakeholderi-lor asupra proiectului.

Stakeholder Analysis Matrix

Este un document in care surprindem aspecte relevante despre stakeholderii cheie cum ar fi:

  • interesul pe care stakeholderii il au pentru proiect,
  • impactul/influenta pe care care acestia o au si strategii potentiale pentru a-i “castiga” de partea noastra si pentru a evita obstacolele sau “betele in roate”.

Iata si exemplu edificator pe care l-am gasit intr-o reclama.

Subtitrarea clipului:
– Are internet pe telefon (2 click-uri);
– Afla ce pasiuni are interlocutorul;
– Cumpara o casca de protectie pentru a avea subiect comun de discutie;
– Succesul este de partea lui, discutia se leaga armonios. (sau cel putin asa lasa reclama de inteles)

Mie mi se pare edificator, insa … fiecare cu experientele sale!

Subscribe To Our Newsletter

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

You have Successfully Subscribed!

Accelereaza rezultatele proiectelor tale!

You have Successfully Subscribed!