Customer Service la Service

Dupa niste simptome relativ simple: se stinge bordul la masina, se aprinde peste 10 minute, apoi din nou turometru, kilometrajul si tot bordul nu mai functioneaza, revenim sa traim o noua experienta la Radacini Motors.

Pentru a nu parea foarte panicat, am zis sa vedem daca functioneaza treaba sau nu si am decis sa mai merg o zi cu masina. Dupa o jumatate de zi de alergat prin Bucuresti am avut senzatia ca miroase a incins atat in masina cat si sub capota. Asa ca am decis sa vin la Radacini si sa las expertul sa studieze problema.

Ajung la Radacini, lucrurile decurg normal, las masina, descriu simptomele, ma suna dupa 2 ore diagnostic: “Masina nu are nici un fel de problema!”.

“Cum nu are nici un fel de problema? Tocmai s-a manifestat la mine in urma cu o zi destul de ciudat si cu o frecventa destul de mare”.

Raspunsul: “Cel mai bine este sa veniti dumneavoasta cand nu merge si asa ne vom da seama si ce nu merge si de ce nu merge. Daca nu putem sa vedem efectul nu putem sa ne dam seama de la ce poate sa vina problema si sa stiti ca baietii au verificat totul,  au ridicat-o si pe rampa sincer”.

Acum pentru nu a fi carcotas “all the way” as zice ca baietii pe partea de customer service pana aici au fost relativ ok, vorbesc din experienta probabil, s-a mai intamplat.

“Data viitoare nu mai platiti constatarea”,

In gandul meu: “Nici o problema adauga ei ceva manopera in plus astfel incat pretul sa ajunga la valoarea care trebuie”.

Ce mi se pare ciudat este ca traiesc o experienta similara pe care am mai trait-o si cu compresorul si cu calaxonul (claxonam, nu se auzea nimic in schimb crestea volumul la radio). Aceiasi replica trebuie sa veniti in momentul in care se intampla.

Si la final replica ce-mi pune capac si-mi ridica nivelul de frustrare la tavan: “Ce mai puteti face daca se intampla din nou, ar fi sa faceti o poza sau sa filmati cu un telefon sa vedem cum face”.

De parca eu minteam si trebuia sa vin cu proba relevanta sau poate sunt un client paranoic. Una peste alta aproape 100 RON cu masina aproape la fel cum am lasat-o la ei, nu neaparat mai relaxat ca masina nu are nimic ci doar mai nevors din cauza afirmatiei cu filmatul bordului.

Bafta si nu uitati ca la Service se merge doar cu proba relevanta altfel nu putem fi siguri care este cauza!

Lasa un comentariu:

  • Maitrex

    Salutare.

    Se pare ca avem aici o combinatie mortala.

    Mashina germana (altfel imbatabila) slabita de mioriticul service romanesc exact in punctele esentiale:
    – la claxon
    – la compresor
    – la lumina de la BORD

    precum si la sensibilitatea clientului.

    Poate te trezesti cand vii cu filmuletzul dovada ca te iau baietzii la treispe’ – paispe’ ca nu e bun pentru ca nu e facut cu ifonu’

    poate ca merita un telefon de clarificare inainte la service.
    Eu as as face 🙂

    PS

    Cu Nokia o fi ok?

  • Mihai F

    Foarte mult: Good luck! 🙂
    Nu esti singur!

Aboneaza-te la newsletter

Sunt peste 3000 de abonati! Alatura-te si tu si vei primi saptamanal sfaturi si informatii utile de project management direct in casuta ta de email!
Nume
Adresa de email