Salutare,

Sunt intrebat in mod constant ce tool-uri si instrumente de PM folosesc si recomand. Dar inainte de a face pasul spre o recomandare, este important sa intelegem ca:

    Nicio aplicatie nu poate salva un proces defectuos. Stii vorba aceea: garbage in, garbage out, doar ca suntem mai sofisticati si folosim o aplicatie.

    Daca modul de lucru este ok, iar membrii echipei sunt confortabili cu el si ii vad valoarea, nu este nevoie sa faci investitii. In combinatie cu el, traditionalul Excel aduce beneficii semnificative.

    Acum, cand fac o recomandare, am in minte cateva chestiuni cheie:

    Sa fie ceva simplu, usor de utilizat si de adoptat de utilizatori. Indiferent ce aplicatie alegem, indiferent cat de buna este si ce potential are, daca nu este folosita… sunt bani aruncati aiurea, pe fereastra. Si am intalnit aceasta situatie mai des decat te-ai astepta, poate.

    Solutia aleasa trerbuie sa rezolve problemele de zi cu zi ale celor care lucreaza in proiecte (altfel, este un tool de raportare si, desi poate fi util, nu despre asta vorbim acum).

    Tot timpul recomand sa se porneasca cu un pilot, pentru a valida presupunerile initiale, a imbunatati eventuale mici detalii si a construi o poveste de succes bazata pe o experienta autentica/din interior.

    Daca nu ai folosit nici un software dedicat pana acum, gasesti aici un starting point, impartit pe 3 categorii, in functie de etapa in care te afli:

    • novice
    • so and so aka am ceva experienta
    • gestionez proiecte complexe
    Subscribe To Our Newsletter

    Subscribe To Our Newsletter

    Join our mailing list to receive the latest news and updates from our team.

    You have Successfully Subscribed!