In urma cu mai bine de un an de zile, mai precis pe 11.06.2011, incepeam acest blog. Am scris si primul articol, PMP cu acte in regula, iar mai apoi am continuat sa scriu despre Project Management.
Ca in orice proiect, la inceput entuziasmul a fost mare, obiectivele indraznete si forta de munca la inaltime. De la bun inceput, am privit si tratat acest blog ca pe un proiect, pacat ca nu l-am tratat ca atare si dupa faza de initiere. 🙂
Pe scurt, problema este ca daca fac un bilant dupa un an de zile, blogul nu are content, nu are numarul de vizitatori doriti si nu este nici pe departe ceea ce ma asteptam sa fie in urma cu un an.
Pentru ca sunt o persoana deschisa, si imi place sa recunosc atunci cand gresesc, mai ales in speranta ca mai tarziu voi avea ceva de invatat, va prezint bilantul anual:
Categorie | Propus | Realizat | Diferenta |
Articole | 48 | 19 | -29 |
Vizitatori | 100 | 25 | -75 |
Comment-uri | 48 | 7 | -41 |
Social Media | 48 | 6 | -42 |
1. Articole
- Imi propusesem sa scriu un articol pe saptamana. 12 luni inmultit cu 4 saptamani pe luna, rezulta 48 de articole
- Realizat: 19
- Bilant negativ: -29
2. Vizitatori
- Doream sa am constant peste 100 de vizitatori unici pe zi
- In mare, reusesc o medie de 25-30 vizitatori pe zi, e drept am avut o perioada cand am reusit si 300 de vizitatori unici pe zi, insa tinand cont ca nu a fost constant o trecem la rubrica exceptii
- Bilant negativ: -75
3. Comment-uri
- Aici voi lua ca referinta cate articole imi propuneam sa scriu, respectiv 48
- Realizat: aici am masurat la cate articole am avut comment. In acest sens, la o numaratoare simpla rezulta 7 articole.
- Bilant negativ: -41
4. Social Media
- La aceasta sectiune, imi propusesem ca fiecare articol sa aiba minim 10 share-uri, like-uri si asa mai departe. Stiu ca este o valoare foarte mica, insa aceasta era valoarea de referinta pe care am stabilit-o la acel moment.
- Propus: 48
- Realizat: 6
- Bilant negativ: -42
Daca stau bine si ma gandesc, exista o lista lunga de justificari si scuze pentru acest bilant negativ, insa prefer sa nu le invoc.
Asadar, sa trecem la treaba. Dupa o sedinta cu mine insumi, am reusit sa identific cauza acestei probleme, sau asa cred, in momentul acesta. Am pus la punct un plan de actiuni si in perioada urmatoare le voi pune in aplicare, astfel incat sa reusesc sa redresez acest proiect.
Nu va voi spune care sunt obiectivele de anul acesta, insa promit sa fac un post similar anul viitor, indiferent de rezultat.
Nu descuraja, Ciprian! Nu vad niciun esec in povestea asta! Nu demonstrezi decat ca ai prieteni si cunoscuti foarte activi, ocupati, cu prea putin timp liber la dispozitie. Asta, totusi, nu este o scuza! Sper ca vei continua sa postezi! Eu voi continua sa citesc.
Buna Simona, nu l-am interpretat ca un esec, ci doar ca un proiect esuat. Si tinand cont ca este ceva la nivel personal consider ca ar trebuie sa recunosc situatia astfel incat sa pot merge mai departe. Altfel doar ma imbat cu apa rece si perseverez in chestia asta, imbatandu-ma din ce in ce mai des cu din ce in ce mai putina apa. P.S. Multumesc de sustinere!
Buna ziua, eu acum am descoperit acest blog si mi-a placut. E o combinatie interesanta de sinceritate si „insight” in management-ul proiectelor. Eu sunt un cititor castigat.
Multumesc frumos Codrin